21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

11.12.2017
Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

Poslední měsíc v roce patřil na hvězdárně nejmenším návštěvníkům. Připravili jsme pro ně program o Vánocích, ve kterém jsme typicky vánoční zvyky a symboly podrobněji prozkoumali.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Letní putování vesmírem 2018: astronomický tábor

Kalendář akcí

Letní putování vesmírem 2018: astronomický tábor

Místo konání akce:Hvězdárna Valašské Meziříčí
Typ akce:tábor
Termín konání akce: 13. - 22.07.2018

Nevíš, co budeš dělat o prázdninách, když tví přátelé odjeli s rodiči na dovolenou? Hvězdárna Ti nabízí super prázdniny při „letním putování vesmírem“, které je plné her, dovedností, nových informací, a také kamarádů a kamarádek.

• od 13. 7. do 22. 7. 2018; věk: od 9 do 15 let; kapacita: 20 dětí

Kontaktní osoba: Mgr. Radek Kraus; rkraus@astrovm.cz; tel: 571 611 928.

Více v sekci Dětem