21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

11.12.2017
Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

Poslední měsíc v roce patřil na hvězdárně nejmenším návštěvníkům. Připravili jsme pro ně program o Vánocích, ve kterém jsme typicky vánoční zvyky a symboly podrobněji prozkoumali.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Pro návštěvníky » Nabízíme ke koupi

Nabízíme ke koupi

Vstupní hala hvězdárny, kde vám k prodeji nabídneme pohlednice, knihy, mapy aj.Posláním hvězdáren je mimo jiné i vzdělávat, popularizovat vědu a její výsledky. Vycházíme proto vstříc zájemcům, kteří si chtějí informace a poznatky v oblasti astronomie a kosmonautiky rozšiřovat i po skončení své návštěvy u nás. Proto zájemcům nabízíme k prodeji drobnou populárně-odbornou literaturu, pohlednice, časopisy a další drobné pomůcky případně mapy.

Své přátele či známé tak můžete potěšit netradiční pohlednicí, mapou či záložkou. Stejně tak se mohou stát milou upomínkou vaší návštěvy u nás.

Nemáte-li možnost nás navštívit osobně, pak vám nabízíme možnost si nabízené knihy, pohlednice i ostatní zboží prohlédnout a také objednat prostřednictvím internetu.